luni, 26 decembrie 2011

Brune kager


 Am facut acesti biscuiti minunati cu gandul la provocarea Brandusei, provocare la care particicip cu drag. Cu aceasta ocazie am descoperit acesti biscuiti minunati  si aroma necunosuta a ghimbirului, care mi-a placut tare mult.
 Ingrediente pentru 40 bucati:
 125 gr unt/ margarina
 100 gr zahar
 60 gr miere
 50 gr nuca / migdale
 1 lingura coaja rasa de lamaie
 1/4 de lingurita cuisoara macinata
 1 lingurita scortisoara macinata
 1/2 lingurita ghimbir proaspat ras
 1 lingurita bicarbonat de sodiu
 250-300 gr faina
 Se topeste untul cu zaharul si mierea, apoi se ia de pe foc si se adauga: nuca/ migdale ( eu am pus nuca) prajita si taiata marunt, coaja rasa de lamaie, cuisoara macinata, scortisoara si ghimbirul ras. Bicarbonatul de sodiu se dizolva in apa fierbinte si se adauga  la  siropul obtinut si se lasa la racit.
 Dupa racire se adauga faina cernuta si se amesteca. Aluatul obtinut se infasoara in folie alimentara si se face un sul cu diametrul  de 4 cm  si se introduce la frigider timp de 24 ore.


Dupa aceasta racire se scoate si se taie  rondele cu grosimea de 1 cm  si se aseaza intr-o tava  cu hartie de copt cu distanta destul de mare intre ele. Se coc 8-10 min, pana ce devin usor maronii, si se iau cu grija cu un cutit, sunt foarte moi si fragile.


Dupa racire se intaresc , se pastreaza intr-o cutie, apoi iar se inmoaie. Au o aroma foarte placuta, va recomand sa incercati!










8 comentarii: