marți, 20 decembrie 2011

Costita de porc umpluta cu carnati de bere



Inca o fripturica care merege perfect pe masa de Craciun sau chiar de revelion si pe care o recomand! Este o friptura suculenta, aspectoasa, care merge langa orice garnitura,  este excelenta si usor de pregatit.
Pentru ingrediente aveti nevoie de:
 1 bucata costita cu os de 700-800 gr
 4-5 bucati carnati de bere
 1 morcov 
 2-3 catei de usturoi
 2 cepe
 2 foi de dafin
 piper boabe
 sare, piper negru macinat
100 ml vin alb sec
 Se ia costita, se curata daca are pielite, se spala putin si se sterge.  Se curata si se spala legumele, morcovul se taie fasii iar ceapa si usturoiul in 4-6 bucati. Se taie costita  pe diagonala pe langa oase. Se ia partea fara os  si se condimenteaza cu sare si piper apoi asezam carnaciorii de bere,  fasii de morcov si usturoi. Asezam partea cu os condimentat peste carnaciori si legam cu o ata de bucatarie. Asezam costita intr-un vas termorezistent, iar langa carne , presaram ceapa taiata, frunzele de dafin si boabe de piper. Turnam vinul si 50 ml apa, acoperim cu un staniol si introducem la cuptorul incalzit la 200 gr cca 30-40 min.
 
 
Dupa acea se scoate , se intoarce pe partea cealalta si se introduce la cuptor inca 30 min, neacoperit, stropind din cand in cand cu   zeama din vas. Dupa ce este gata se scoate si se aseaza o folie deasupra , sa se odihneasca putin si apoi servim cu garnitura dorita, cu mareee pofta!
 Noi am servit cu legume mexicane, delicios!!
 

 

18 comentarii:

  1. In ce fel arata! Cum sa nu ne ingrasam de Craciun, mai ales noi cele care citim astfel de bloguri culinare? Felicitari! Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut ceva aemanator de curand dar tot poftesc la fripturica asta!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salivez in fata calculatorului... Hmmm, ce bine arata...

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana eu sunt la dieta!! :))) dar mai gust si asa ceva ! Mananc din orice cate un pic! :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu Teo si eu am avut pofte cand am vazut friptura ta!! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela , te servesc cu o portie sa-ti treaca pofta! :) Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmm, ce bunatate...vin la degustat :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Taticule, aici e de mine!! Pai imi vine sa mananc din titlu, nu mai zic de preparatul in sine!! Delicios!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata.... imi inchipui si ce buna e... Sunt fana a ruladelor. Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere