luni, 19 decembrie 2011

Leapsa



Am primit o leapsa de la Ophelia, careia ii multumesc ca s-a gandit la mine!  Nu stiu daca procedez bine dar vreau sa daruiesc tuturor care imi viziteaza  blogul, sa-si puna 5 dorinte.  Eu imi doresc urmatoarele:
1. Sa imi vad fetele crescand , sa fie sanatoase , fericite si sa aiba parte numai de bine in viata, asta m-ar multumi cel mai mult, si doresc asta tuturor parintilor.


2. Imi doresc cel putin un aragaz nou daca nu  se poate unul performant, fiindca am unul cu care mi-am facut mendrele si azi maine raman fara usa  de la atata cocareala, pur si simplu s-au rupt arcurile :) si am ramas cu manerul ii mana :))


3. Un robot de bucatarie, mi-ar prinde bine.


 4. O masina pe care mi-o doresc de foarte mult timp!!


5. Si in ultimul rand , o cofetarie sau cel putin un mic laborator, ar fi ideal!
 Cu astea mi-am spus cele mai importante si prioritare dorinte,  sa de-a Domnul sa se implineasca!! :)
Multumesc inca o data Ophelia si astept  sa vad dorintele voastre, si cel mai mult sa se indeplineasca!!
ps.nu toate pozele imi apartin!!

4 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca fetitele si sa ti se indeplineasca toate dorintele! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...asa iti doresc ( sa se implineasca)..sau daca nu, macar avem dreptul ca la unele sa visam/...Numai bine ie si fetitelor ( cu siguranta le vei vedea crescand)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este Ophelia, mie una imi cade bine doar sa visez din cand in cand, si in ultimul timp mi se intampla foarte des! Multumesc, sa dea Dumnezeu! Te pup!

    RăspundețiȘtergere