duminică, 11 decembrie 2011

Rulada de porc cu amestec hawaian

 


Cred ca v-am ametit cu amestecul meu hawaian! Am avut o punga  si ne-a placut tare mult , apoi am facut eu acest amestec, o sa o postez cat de curand si la garnituri, sper sa nu uit :)
 Am zis sa mai postez cate ceva si duminica , inainte de sarbatori, poate va plac retetele mele si o sa pregatiti de Craciun sau de revelion. Am sa fac o pauza la lectura noastra de duminica, cel putin acum inainte de sarbatori. Nu stiu daca va intereseaza  acea rubrica sa zic asa dar sunt de folos pentru orice gospodina si mi-ar placea sa va stiu parerile. Dar sa trecem la reteta noastra, noi am servit ca fel principal alaturi de piure de cartofi, le place mult fetelor si va garantez ca a fost o rulada excelenta pentru gusturile noastre. Nu este greu deloc si nu  necesite foarte mult timp si are un aspect si un gust divin:) ( strigau aceste gurite infometate, mai vreau!!! mai vreau !!!, in special Andrea)
 Ingrediente:
 500 gr pulpa de porc
 200 gr amestec hawaian (reteta o gasici si aici )
 4 linguri ulei
 sare, piper
  100 ml vin alb
 1 ceapa
 3 catei de usturoi
Asezam carnea si o taiem in forma  dreptunghiulara si batem ca de snitele, o foaie subtire , avand grija sa nu se rupa.  Amestecul hawaian se caleste in 2 linguri de ulei si se toarna atata apa cat sa cuprinda tot amestecul si se lasa pana ce scade. Se condimenteaza cu sare si piper, apoi se lasa putin la racit.
Se condimenteaza carnea cu sare si piper, apoi se intinde amestecul pe toata suprafata si se ruleaza cu grija, sa nu  iasa amestecul. Legam cu o ata de bucatarie  si asezam rulada intr-o tava unsa cu 2 lg de ulei.
 Se toarna vinul si se acopera cu staniol, se fac cateva gaurele cu o scobitoare. Introducem la cuptor 15 min. 


Dupa care se scoate si se adauga ceapa si usturoiul taiat dupa plac! Se ma baga  tava acoperita   cca 30 min apoi se descopera si se lasa pana ce se rumeneste deasupra.


Serviti cu garnitura preferata!! Noi am servit cu piure de cartofi si a fost excelenta!





20 de comentarii:

  1. ce bine arata...si sigur delicioasa..

    RăspundețiȘtergere
  2. O rulada excelenta pentru orice ocazie.Arata bestial si cu siguranta daca Andrea a spus ,,mai vreeeauuuu...e fff.delicioasa; copiii sunt cei mai categorici si in acelas timp cei mai sinceri ,,critici" ai nostri.Merita incercata aceasta reteta

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte aratoasa si imi place combinatia cu orez!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata... mmmmm, ce m-as da la o feliuta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Deosebit de apetisant,yammy,yammy.Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  6. arata minunat! sigur e excelenta si la gust! pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar Bianca, tareee delicioasa!! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa este Daniela, totusi au gusturi diferite , amandoua! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Teo , noua fetelor ne place , sotul nu prea este incantat de orez, nu intodeauna impac pe toata lumea, incerc!! :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este Doinasi la cine ii place orezul ?! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daniela cu drag te-as servii!! Cu ce mai mare placere!!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  12. Maria , cand privesc pozele tot asa spun si eu yumy, yumy iar cand este in fata mea , devorez chiar si farfuria :))) glumeam!! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa spun si eu Licuta, un deliciu! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  14. Emily, eu zic ca merita incercata!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  15. tare bine arata, imi place combinatia cu orez, te pup :*

    RăspundețiȘtergere