marți, 23 august 2011

Budinca de urda



Imi place tare mult urda dulce si cand am ocazia , cumpar  si fac cate ceva, asa am facut si acest minunat desert pe care va o recomand, pentru cei care iubesc urda :)... eu am facut intr-un vas termorezistent mai mic de 20/12 daca doriti o cantitate mai mare dublati ingredientele...
 250 gr urda dulce
 2 oua
 3-4 lg zahar
 50 gr gris
  50 gr miez de franzela
 150 ml lapte
 15 gr unt
 pesmet
 marar
 Batem ouale  cu zaharul, adaugam laptele si miezul de franzela, apoi se adauga urda, grisul, mararul si se amesteca bine. Compozitia se pune  intr-o forma unsa cu unt si tapetata cu pesmet si se introduce in cuptor la foc potrivit pana ce se rumeneste frumos. Daca nu va place urda se poate inlocui cu branza de vaci sau chiar branza sarata si aveti atunnci si un fel doi la masa. 

14 comentarii:

  1. Alynusa , eu zic ca da dar nu la toata lumea i place urda. Puup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ade,tu esti cu urda ca mine cu caramelul!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce buna ,si mie imi place urda!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca , se pare ca ne place amandurora! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar Teo, am o vorba ,, fiecare cu ce-l doare,, :))) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Flory , bine ai venit in club urda :)))! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie îmi place urda, dar ma intriga combinatia dulce + marar :D
    AM mai vazut, si tot mi-am zis ca încerc.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Maya eu zic sa incerci , pui marar discret, eu nu vad urda fara marar si zahar pui dupa gust! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare mult imi mai place urda iar budinca ta trebuie sa fie grozav de buna.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria eu zic ca da, dar ramane la aprecierea fiecaruia! puup!

    RăspundețiȘtergere