miercuri, 10 august 2011

Chiftelute de dovlecel cu branza



Din seria dovlecei ,  am pregatit chiftelute dar de data asta cu branza de oaie, sotului i plac tare mult dovlecei, dar se pare ca  prefera doar pane si o sa ramana asa o zis el, nici nu am sa incerc sa -l conving de contrariu. Sunt tare buni si in varianta aceasta, cu fetele am mancat de ne-am saturat si le-a placut tare mult, puteti renunta la branza si la oua daca tineti post, cu grija, eu zic ca vor iesi...
 1 kg dovlecei
 100-150 gr branza de oaie/ cas/ cascaval
 1 ou
 frunze de patrunjel
 1 ceapa mica
 1 catel usturoi
 1-2 de faina
 sare, piper
 boia de ardei
 ulei
 Se curata dovleceii, si se dau pe razatoare, pe ochiul mare, se sareaza putin  si se lasa 1/2 de ora... se stoarce de zeama  ce o lasat,  condimentam , adaugam 1 lingurita boia de ardei, apoi usturoiul tocat si ceapa tocata marunt. Adaugam branza si patrunjelul tocat marunt, apoi oul batut, amestecam bine, compozitia va fi putin moale de acea adaugati  1-2 de faina si amestecati bine.
 
Se incinge ulei int-o tigaie, luati cu o lingura din compozitie si prajiti , se scot pe un servetel de   bucatarie ca sa absoarbe uleiul, se servesc calde cat si reci , alaturi de garnitura pe care o doriti...
 

22 de comentarii:

  1. Tare bune cred ca sunt! nu am incercat cu branza dar mi-ai facut pofta, ale tale arata super! Ppupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramane de probat cu branzica,eu le fac simple,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nely sunt foarte bune cu branza , acum depinde de gustul fiecaruia! Pupicei si o zi minunata va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Flory , ramane sa-mi spui daca ti-au placut cu branza! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. nici e nu am incercat varianta cu branzica , dar sigur sunt bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac mult.. nu am apucat sa fac anul acesta!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare, tare bune sunt.As manaca non stop asa ceva.
    Te pup si-ti doresc o zi faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac foarte mult chiftelele de cartofi dar anul asta nu am facut inca. Trebuie sa fac
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Azi fost ziua chifteleler!Mi-ati facut pofta in special ca nu am facut de mult!Te pup,Ade!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sigur tare bune.Trebuie sa le încerc!Merci :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Adina , noua ne-a placut tare mult! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cristina, cu siguranta o sa faceti, sunteti tare harnicuta! :) pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  13. Micul, si noua ne plac , sotul in schimb doar pane prefera! pupicei si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bianca, anul acesta tot am facut in fiecare saptamana cate ceva cu dovlecel! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  15. Teo azi da , afost vreme de chiftelute, fara carne :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Maya, incearca si spune daca au fost bune. Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  17. zilele astea tb sa incerc chiftelutele tale! ce bune cred ca sunt!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ophelia , incearca si sa-mi spui daca ti-au placut! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  19. la dovlecei eu folosesc mult usturoi usturoi si mult marar verde.de iuteala nu mai zic.! buni rau !

    RăspundețiȘtergere
  20. Pansy, multumes de sugestie, imi place si mie iute, am sa incerc , am sa fac doar pentru mine, la restul familiei, nu place. Va doresc un weekend minunat! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu fac vara mereu, dar cu branzica nici eu nu am incercat niciodata, dar cu siguranta sunt deliciosi

    RăspundețiȘtergere
  22. Betty eu zuc ca schimba mult la gust si sunt tare buni!

    RăspundețiȘtergere