vineri, 26 august 2011

Penne cu dovlecel, rosii si cascaval la cuptor


Am mai avut  niste penne ramase si un dovlecel si m-am tot gandit ce sa fac, pana ce mi-a venit ideea aceasta. Am tot umblat in cautare de busuioc si pana la urma m-am dat batuta am cumparat uscat, dar as fi preferat sa adaug la mancarea aceasta busuioc proaspat dar daca nu sa putut, asta e ! Reteta este simpla si este usor aromat si are o crusta crocanta  datorita  cascavalului.
 1 dovlecel cca 1/2 kg
 2 rosii
 300 gr penne
 1 catel usturoi
 2-3 lg ulei
 50 gr unt
 sare, piper
 busuioc uscat/ proaspat
 2 oua
 100 ml smantana
 150 gr cascaval
 Punem pennele la fiert in apa clocotita cu sare, si fierbem 6-8 min, se scurg si se dau sub un jet de apa rece, se pun deoparte. Dovlecelul il dam pe razatoare, ochiul mic, usturoiul la fel. Calim usturoiul in ulei cateva secunde, adaugam dovlecelul, intre timp taiem rosiile cuburi si adaugam la dovlecelul calit, condimentam dupa gust si adaugam busuioc, lasam  vreo 10 min. Intr-un vas termorezistent asezam un rand de penne pe diagonala ...
Turnam peste, dovlecelul cu rosii, apoi mai asezam un rand de penne ... batem ouale cu putina sare si smantana, radem 100 gr de cascaval si turnam peste, radem  cei 50 de grame cascaval si introducem la cuptor pana ce se rumeneste deasupra.
Pofta buna! Enjoy!

 

20 de comentarii:

  1. Immm ce bunaciune.Cu siguranta am sa le incerc.
    te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. buuuuna,arata super,trebue,sigur,facuta,o zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite cum arata,Adela!Trezeste o pofta mareee!

    RăspundețiȘtergere
  4. o bunaciune!! acu mi-e foame !;) pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Micul, sa-mi spuneti daca v-au placut! Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ina mie una mia placut foarte mult! Puup si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Teo, suntem aici sa starnim pofte! :))) Puup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Antonina, si mie mi sa facut foame , i amiaza si eu inca nu am reusit sa pap nimic! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bianca cum i spunem la Teo suntem aici sa starnim pofte!:)) Puup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna idee! Vin la tine, c-ar fi o crima sa incing cuptorul pe zapusala asta :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Liana te astept cu drag, ai dreptate la mine a mers cuptorul toata saptamana :( Puup!

    RăspundețiȘtergere
  12. e o reteta ce trebuie notata:) avnd in vedere ca noi toti din familie preferam pastele!! :) Multumesc Adela !!Weekend frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu placere Mihaela! Weekend minunat!Puup!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce bine arata pe farfurie....Super bun!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Alinutzika, si multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere