luni, 29 august 2011

Spaghetti cu carne de porc



Ne plac tare mult pastele, iar acesta este printre preferate, sotul prefera varianta cu salam si ciuperci , iar fetele , mananca  oricum...  
 Pentru ingrediente:
400 gr spaghette
500 gr carne de porc
 1 ceapa mica
 1 morcov mic
 sare, piper
 oregano
 100 ml vin alb
 700 ml suc de rosii/ bulion
 100 gr cascaval
 2-3 lg de ulei
 Este foarte simplu de pregatit,   carnea se taie cuburi mai mici, ceapa si morcovul se taie marunt, se caleste ceapa in ulei, se adauga morcovul, apoi carnea, se lasa 1 min pe foc amestecand, apoi se condimenteaza dupa gust, se adauga oregano. Se toarna bulionul sau sucul de rosii si vinul, se lasa pe foc domol pana ce fierbe carnea si scade sosul si se ingroasa. Intre timp fierbem spaghetele in apa clocotita cu sare, 8 min  si le trecem sub un jet de apa rece, lasam la scurs. Dupa ce este gata sosul de carne se adauga spaghettele si se lasa 1 min pe foc.
 
Servim cu cascaval ras deasupra. Enjoy!
 

18 comentarii:

  1. Ce bune cu leguma noastra preferata,pupici si-o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact ce-mi place mie:frumos,rapid,gustos!Pupici,Adela,sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pastele tale arata bineee!mi-ai facut o poftaaa!!!!
    O saptamana linistita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu... Si mie imi plac pastele cu bucatele de carne, cu ragu nu le prefer prea mult... Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  5. da da.. cum zice Flory.. leguma e cheia ;)) pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Flory si eu zic cateodata ca cea mai buna leguma e carnea:))! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Teo , asemenea, o zi minunata!Puup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Alynusa! Pastrez o portie :)! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela, cu cea mai mare placere! pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Antonina, sunt de acord si eu :)))! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bianca cred ca la toata lumea i place din cate am observat! :) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu cred ca trag niste paste zilele astea ;) ... mi-ai facut o pofta !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mie imi plac pastele cu "legume" din astea !

    RăspundețiȘtergere
  14. Adina, cand sunt in graba doar la paste ma gandesc :)pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  15. Vad ca la toata lumea i plac ,, legumele,, :)))))

    RăspundețiȘtergere
  16. eu prefer pastele cu de toate si legume si carne , nu are nici o importanta:))paste sa fie :))O zi frumoasa Ade!!!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mihaela si noua ne plac pastele, dar mai am mofturosi in casa :) eu mananc oricum ar fi ! Puup!

    RăspundețiȘtergere