marți, 30 august 2011

Pizza Mexicana


Ne place pizza, iar cand avem pofta de pizza pregatesc  aceasta varianta, putin picanta, asa imi place mie... 
 Aluat pizza: 
 1 ou
 25 gr drojdie
 100 ml apa
 200-300 gr faina
 sare
 20 gr unt
 Umplutura:
 150 gr salam de porc usor afumat
 100 gr sunca presata
 200 gr ciuperci
 2 lg ulei
 1 catel usturoi
 200 ml suc de rosii/ bulion
 1 rosie
 1 ceapa alba
  1 ardei iute
  100 gr masline verzi
 100 gr cascaval
 sare, piper
 Intai facem blatul pizza, zdrobim drojdia in apa calduta, adaugam faina, sare si oul, framantam un aluat pe care il lasam sa creasca, dupa ce a  crescut framantam si dam forma rotunda , asezam intr-o tava uns cu unt.
 Pentru umplutura, curatam ciupercile, taiem dupa preferinta, calim in ulei, adaugam usturoiul pisat apoi  condimentam si adaugam sucul de rosii, lasam sa scada pana ce se ingroasa putin. Turnam aceasta compozitie peste aluatul de pizza, apoi asezam felii de salam , sunca presata taiata in felii patrate, rosia taiata in felii rotunde, ceapa taiata la fel , rotund, apoi masline si ardeiul iute.

Deasupra radem cascaval, introducem tava la cuptorul incins pana ce se rumeneste deasupra.
 
Pofta buna!

25 de comentarii:

  1. nu exista ziulica fara bunatati la tine , cand ai timp sa faci atatea ? ... bravooo!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pofta mi-ai facut!!!!
    arata superrr!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adina, fac toata ziua cate ceva cand nu am altceva de facut :) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Putem sa ne mutam la tine?Faci totul pe gustul nostru!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de bunatati contine pizza ta,super delicioasa!Pupici Adela!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela cu cea mai mare placere! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))Adina, cred ca in doua camere nu o sa incapem toti dar propun varianta vizita, si cu cea mai mare placere! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Flory ma bucur ca iti place! Puup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bine arata! Si pe foamea care o am numai bine pica! Te salut cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. ff buna! Mi s-a facut foame uitandu-ma la felia ta ...

    RăspundețiȘtergere
  11. vin si eu la o felie, doua....ce bunatate!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Minoki, V-as servi cu cea mai mare placere! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  13. Lilly cu cea mai mare placere, toata tava daca trebuie , daca nu mai facem o tura :))! Puup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place cum arata blatul si ce grosime are!O seara buna ,Ade!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Teo , o seara placuta si tie ,puup!

    RăspundețiȘtergere
  16. O bunatate.. eu nici nu-i zic mosului meu ca voi gatiti in fiecare zi.. ca o sa vrea si el ;)) sa-si puna pofta-n cui!! dar eu pap la tine o portie virtuala de pizza.. ca tare buna e ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. :))))Antonina esti tare haioasa, , pacat ca te pot servi doar virtual! pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nagyon finom pizzát készítesz, mi is nagyon szeretjük.

    RăspundețiȘtergere
  19. hey there and thank yοu for уour informatіоn – I've certainly picked up something new from right here. I did however expertise a few technical issues using this web site, since I experienced to reload the web site lots of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your hosting is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and can damage your high-quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I'm adding this RSЅ tо
    my emaіl and can lοοk out for much moгe of уouг resρectіvе faѕcinаting content.

    Μаκe suгe you updatе thіѕ again vеry soon.


    Herе is mу web blog :: skin lightener for african americans

    RăspundețiȘtergere