marți, 2 august 2011

Tocanita de cartofi cu carnati de casa


Cand am carnati afumati de casa , intodeauna fac acesta delicioasa mancare, mancam cu pofta de la mic la mare... am servit cu o salata usoara de vara (rosii, castraveti, ceapa, ardei, sare, piper, ulei de masline si otet balsamic)...
 Aveti nevoie de:
 1 kg cartofi (noi)
 300-400 gr carnati de casa afumati
 1 ceapa
 1 ardei gras verde
 sare, piper
 boia de ardei
 foi de dafin
 patrunjel verde
 Curatam cartofii, i spalam  si taiem  in patru daca sunt mai mici, tocam ceapa, taiem ardeii fasii....Calim ceapa, apoi adaugam ardeii, carnatul taiat bucati, adaugam  cartofii, condimantam , adaugam 2 lingurite de boia de ardei si lasam 1 min pe foc mic.... turnam apa peste, sa acopere cartofii si adaugam 2-3 frunze de dafin... lasam sa fiarba, pana ce au fiert cartofii, tocam frunze de patrunjel si presaram la servire....
 Pofta buna!

17 comentarii:

  1. Mi-ai dat o idee buna pentru a gati astazi!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Servesc si eu o portioara mica... dar virtuala, ca n-am cirnaciori de casa ca sa fac... Hmmm... delicioasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu gandul la tocana ta am papat cateva litere :)), e foarte buna si eu am facut-o zilele trecute, sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adina, eu raman in pana de idei mereu, fiindca am mofturosi, eu mananc orice!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu cea mai mare placere Daniela! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt fan tocanita de cartofi,chiar si goala imi place mult,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, ce pofta mi-ai facut!!!!!!!!!! Foarte, foarte buna! Pupici si-o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ade,esti sadica!Sunt nemancata si imi ploua in gura!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt fan carnati de casa (imi trimite soacra ce-i drept ) .. buna rau tocanita.. eu mai pun si mazare uneori.. Prima farfurioara e a mea!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Flory , o pregatesc si goala cand - cum imi vine mie! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nely daca v-am facut pofta va invit la o portie! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu am pus niciodata mazare, cand mai fac am sa adaug , m-ai facut curioasa , Anto! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt mare fan al tocanitei de cartofi! pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Si noi suntem fan, Cristina ! Pupici!

    RăspundețiȘtergere