sâmbătă, 13 august 2011

Tort castel



Este un tort de 2, 2 kg,  cu blat de amandina , crema mouse de ciocolata, ornat cu frisca, iar decorul  din pasta de zahar, turnurile sunt cornet de inghetata... 




 

24 de comentarii:

  1. Frumos tortul! Ca toate torturile tale. Pupici! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragutz tortul! Un weekend placut!pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Violette! Weekend minunat, puup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos arata!De-as avea si eu rabdarea si talentul tau,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos castelul!As papa un turnulet!Pupici,Ade!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragalas tortul!Mi-e ciuda ca nu aveam si eu asa fantezie cît a fost fata mea mai pispirica.Tare s-ar fi bucurat!
    S-a bucurat ea si de torturile facute de mine,dar de asa un tort s-ar fi bucurat mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci Teo , turnuletul sa fie plin si de inghetata, nu? :)) Pupici si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Maya niciodata nu-i tarziu, multumesc de aprecieri! :)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Flory, esti foarte talentata, ti-o spun cu mana pe inima dar trebuie sa incerci! Pupicei si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dan-Irinel si Ionela, multumesc! Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos ti-a iesit!! Interesant decorul...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Bianca! Am decorat cu frisca roz si m-am gandit sa pudrez cu cacao sa para un castel mai vechi si sa se vada modelul de caramida si daca tot am facut pentro o fetita tortul am zis sa catar floripe turnurule din fata, asta a fost idea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumusel tare tortuletul tau.Pupici!Multumesc ca ma mai vizitezi.O seara buna sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos tortul,Adela!Felicitari!Esti un fel de Wikipedia a torturilor.De ziua fetitei mele stiu de unde o sa ma inspir anul asta.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Miruna a implinit azi 9 ani si copii au sarbatorit fetita la studio Digi24 ! Pupici , Narcisa !

    RăspundețiȘtergere