joi, 24 mai 2012

Muschiulet de porc in crusta de condimente cu piure de spanac




Inafara ca ma paste o raceala cumplita sunt ok, sunt destul de multumita de noul job, deocamdata, vedem in data de 15  :))), iar de gatit, ce sa spun, am facut-o mai rar, din lipsa de timp si de oboseala acumulata. Imi pare rau ca nu prea pot sa raspund mesajelor, va vizitez, desi nu prea mai am vreme pentru comentarii, asta este, cred ca pana ce ma obisnuesc cu acest ritm. 
V-am pregatit o reteta delicioasa, nu foarte complicata, rapida, accesibila din toate punctele de vedere si daca tot este cu spanac am sa raspund provocarii Andreei.
De data aceasta am ales un piure mai fin  ca data trecuta, atunci am servit  cu oua ochiuri si am preferat  sa toc spanacul mai mare.



Ingrediente:


600 gr muschiult de porc
1 lingura mustar
2-3 linguri ulei de masline

Amestec de condimente cca 15 grame:


sare, piper
boia de ardei dulce
praf de usturoi
chimen
boabe de  mustar alb
cimbru
coriandru
rozmarin
maghiran
chilli
cuisoare
frunze de dafin


Piure de spanac:


reteta o gasiti aici


Dupa cum spuneam este foarte simplu de facut, am sa va spun, cum am facut musciuletul de porc, iar piureul de spanac se pregateste la fel ca si reteta mentionata mai sus, doar se toaca foarte fin.
Se curata muschiuletul, se spala si se sterge de apa, se unge cu mustarul amestecat cu uleiul de masline si se trece prin amestecul de condimente.
Amestecul se prepara in felul urmator, toate ingredientele, inclusiv ierburile aromate, uscate, se  zdrobesc fin intr-un mojar sau se macina foarte fin. 
Aveti grija sa cuprinda toata carnea, apoi se aseaza int-o tava cu hartie de copt uns cu putin ulei de masline si se impacheteaza. Se coace in cuptorul incalzit 40-50 min , apoi se descopera si se lasa pana ce se rumeneste. 






Serviti alaturi de piureul de spanac si sosul lasat de carne, este delicios!
Pofta mare!!














11 comentarii:

  1. Chiar daca este tarziu , nu rezist sa nu-mi infig dintii intr-o felie din asta delicioasa !
    Este pacat sa adorm cu gandul la ea !:)
    Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce piure frumos. Iar muschiuletul trebuie sa fie un deliciu cu amestecul asta minunat de condimente.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte aromat si gustos muschiuletul.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place piureul de spanac , dar am citit undeva ca nu ar fi tocmai sanatos fiert , cica crud este bun , asa o fi...nu stiu..mie imi place spanacul oricum !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce combinatie faina!!
    Ma bucur ca ti-ai gasit un job bun, si sper sa-ti intri in ritm cat mai rapid! Am observat ca in perioada asta mai multi suntem in pana de timp :)
    Te pup dulce

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna fripturica cu spanac!Delicioase arome!

    RăspundețiȘtergere
  7. Delicios muschiul de porc1Cred ca merge de minune cu piureul de spanac!Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador muschiuletul acesta !!!! ;)

    RăspundețiȘtergere