luni, 7 martie 2011

Ficatei de pui cu ceapa

 


Aztazi am avut pofta de ficatei de pui!! Imi plac foarte mult, si m-am gandit sa fac  ficatei de pui cu ceapa alaturi de o mamaliguta buna, fetelor le place mamaliguta, asadar   m-am apucat de treaba si am reusit sa satisfac poftele fetelor.







Se spala ficateii, se toaca marunt 2 cepe mai mari, se curata 1 catel de usturoi si toate aceste ingrediente se calesc  in 50 ml ulei.  Pe urma se adauga ficateii si o lingura  de pasta de ardei.  Se adauga boia de ardei dulce, apoi se toarna apa cat sa cuprinda ficateii.
Cand sunt gata fierti se adauga sare si piper dupa gust, daca se adauga in timpul fierberii ficatei se intaresc si devin usor amarui.

















Se serveste alaturi de  o mamaliguta mare sa ajunga la toata familia!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu