miercuri, 30 martie 2011

Cartofi la punga cu maghiran

 




Este o garnitura simpla,  usor de preparat, si foarte buna ... pentru ingrediente avem nevoie de:
cartofi
2 morcovi mai mici
1 ceapa mare
sare, piper
maghiran (eu am folosit uscat)
2-3 lg de ulei
frunze de patrunjel optional
punga knorr

Se taie cartofii rondele,  cca 5 mm sa nu se zdrobeasca, morcovii,  rondele sau pe diagonala (cum i-am taiat eu) si ceapa am taiat-o in 6... se pun  legumele la punga,  condimentam, adaugam maghiranul si uleiul,  facem cateva impunsaturi cu o scobitoare si  introducem la cuptor ... am lasat o ora...
...cand  sunt gata legumele se sevesc calde  cu putina verdeata, optional,  alaturi de o fripturica...

3 comentarii:

  1. Am facut si eu ceva de genul asta si sunt deliciosi...
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. sint foarte buni acesti cartofi facuti asa si eu fac citeodata cind am invitati .si e foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. da sunt foarte buni ...se pot combina dupa preferinta... multumesc de vizita fetelor...O zi frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere