vineri, 4 martie 2011

Tocana de porc cu melcisori

 


Daca pana acum v-am afisat postari mai vechi , a venit randul si pt ce am gatit azi... la cererea fiicei mele Andrea am facut  tocanita de porc cu melcisori... nu am facut o portie anume  ci pt  4 persoane.
Avem nevoie de:  3 cepe mari, 1/2 ardei gras rosu, 1/2 ardei gras verde, 3 catei de usturoi, 1kg de   pulpa de porc,  50 ml ulei, condimete ( sare, piper, boia de ardei dulce si iute, putin knor delicat) , 2-3 lg de bulion/suc de rosii proaspete, paste melcisori
Se taie ceapa marunt , ardeiul dupa preferinte (eu am taiat cubulete), usturoiui se toaca marunt sau se zdrobeste... pregatim si carnea , o spalam  si  taiem dupa preferinte... se caleste ceapa  in ulei...
                                    ... dupa ce este calita eu am pus usturoiul  si am lasat 1 min...
...se adauga apoi ardeiul verde si rosu ,se mai lasa 1-2 min...
...dupa care se adauga carnea si adaugam condimentele dupa gust...
...se mai caleste umpic si se adauga apa pana acopera toata carnea...se fierbe 1 ora 1 1/2 de ora...  spre final se pune bulionul sau sucul de rosii ,se mai lasa cateva min...
                                             ... si a rezultat aceasta  mancarica gustoasa...

...se fierb melcisorii in apa cu sare aldentte, se servesc alaturi de aceasta bunatate de mancarica...Pofta buna tuturor!!!

                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu