luni, 14 martie 2011

Prajitura Semiluna

 


Am  gasit aceasta prajitura pe blogul Denysei  http:/bucatariadenysei.blogspot.com  si mi-o placut tare mult cum arata ... am facut putine modificari in reteta asa dupa gustul meu si iata rezultatul...pt blat avem nevoie:
6 oua,  6 lg apa, 6 lg  cu varf de zahar,  2 lg de cacao,  6lg de faina,  1 lingurita de praf de copt.
Se bat albusurile cu apa si zaharul spuma...
...se adauga galbenusurile si praful de copt...

..se mai bate putin si se adauga cacao, si faina rand pe rand...

...se coace intr-o tava cu hartie de copt, eu am pus in tava de 36/24...

...se coace 30 min, se face proba cu scobitoarea...


...dupa ce se raceste se taie cu o forma rotunda sau cu pahar semilune...
...se taie semilunele in doua pe diagonala...
...se umple cu crema ... pt o portie avem nevoie de: 1 budinca vanilie,  400 ml lapte,  5 lg pline cu zahar, 100 ml frisca, pt ornat 200 gr nuca de cocos.  Se pregateste budinca, se raceste...
...se bate frisca...

...adaugam frisca la budinca...
...crema rezultata...
...se umple si se ung  semilunele cu aceasta crema ...
...se dau pe parti in nuca de cocos...
...pofta dulce!!...

3 comentarii: