miercuri, 23 martie 2011

Chec cu stafide si nuca de cocos

 


Hmm ne place checul ,este o prajitura rapida si buna , poti sa combini cu ce vrei si iasa o minunatie de prajitura buna! buna!... pentru ingrediente avem nevoie de:
5 oua
8 lg de zahar
50  ml ulei
100 ml lapte
8 lg pline de faina
1 praf de copt
50 gr stafide
3-4 lg de nuca de cocos
2-3 lg zahar pudra cu aroma de vanilie
Batem ouale intregi cu zaharul, adaugam uleiul , laptele, faina rand pe rand, praful de copt ...



...adaugam si stafidele ... turnam compozitia intr-o tava de chec unsa cu putin ulei si tapetata cu faina, presaram nuca de cocos si introducem la cuptorul incalzit... se face proba cu scobitoarea... cand este racit pudram cu zahar cu aroma de vanilie...(am folosit oua de casa de acea mi-o iesit asa galben checul)



4 comentarii:

  1. Arata tare yammy.Am salvat reteta pentru un tort trenulet.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. da este foarte buna...cu placere! o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Adela.Foarte bun cakul..si-mi place mult ca nu e sec.L-am facut trenulet...O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere