joi, 24 martie 2011

Guguluf cu nuca ,stafide si ciocolata

 

Ce m-am gandit daca tot am facut chec sa fac si un guguluf ... am ramas cu ceva ingrediente si iata rezultatul... am combinat nuca , stafidele cu coaja de portocala si  am glazurat putin cu ciocolata si a iesit?!  yummy!! o aroma ?!...pentru ingrediente am folosit:
5 oua
8 lg zahar
coaja rasa de la o portocala
6lg de ulei
100 ml lapte
1 praf de copt
10 lg  pline de faina
50 gr de stafide
70 gr nuca taiata si prajita
1 lg cacao
100 gr ciocolata menaj
30-50 gr ciocolata menaj pt ornat
...am batut ouale intregi  cu zaharul, am adaugat uleiul ...se mai bate putin, adaugam si laptele si coaja de portocale...

...adaugam  praful de copt si faina rand pe rand... stafidele si nuca , turnam 1/3 dincompozitie in forma de guguluf , unsa cu putin ulei si tapetata cu faina...

... in restul de compozitie adaugam cacao si turnam deasupra cum ne vine noua... introducem tava la cuptorul incalzit cca 30-40 min (eu intodeauna fac proba cu scobitoarea )...

...scoatem din forma si glazuram cu ciocolata menaj topita... eu am uns cu lingura nu am picurat glazura, asa mi-o venit atunci pe moment si am decorat cu ciocolata menaj taiata cu cutitul, se formeaza mici rulouri de ciocolata si am pus pe prajitura calda de sa topit putin...si sectiunea pentru voi...


Un comentariu: