miercuri, 9 martie 2011

Supa de pui cu galuste de gris

 


Daca ieri  am tot mancat dulce ,azi vom manca o supica de pui... la poftele fetitei mele am facut azi aceasta delicioasa supa de pui cu galuste de gris... avem nevoie de un pui mic,  legume am pus ce am avut atunci pe moment... 2 morcovi, 1/2 telina mica,  1 ceapa mica,  putin usturoi, 1-2 de varza, sare, piper boabe...

...se desface puiul, se curata, se spala ...curatam, taiem radacinoasele .... se pune carnea la fiert, luam spuma ce s-o facut, adaugam legumele, punem sare, piper boabe si fierbem 30-50 min... dupa ce a fiert( eu de obicei strecor supa de carne si legume si fierb galustele in supa)...pt galuste avem nevoie de 2 oua, gris de grau, sare... batem ouale cu putina sare...
...adaugam grisul asa incat sa nu fie nici prea moale dar nici prea tare compozitia...

...luam cu o lingura din compozitie si punem in supa...
... si gata supa de pui cu galuste, urmeaza rezultatul...
...pofta buna! ...

2 comentarii:

  1. Niciodata nu mi-au iesit galustele.Chiar am sa incerc dupa reteta ta ca sa-mi incant puiul cu deliciozitatea asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da... secretul e cat gris pui... sa nu fie nici prea moale dar nici prea tare compozitia... bafta la incercat!... cu siguranta o sa-ti iasa...

    RăspundețiȘtergere