sâmbătă, 5 martie 2011

Tiramisu pufos

 


Hmm... este una dintre preferatele  mele , nu prea ma impac cu cafeaua fiindca nu consum cafea dar imi plac foarte mult prajiturile cu cafea... pentru aceasta reteta aveti nevoie de: 500 ml de frisca, 30 piscoturi ( eu am folosit vreo 60 am facut in tava de chec si am facut doua prajituri),  250 gr mascarpone , 5 galbenusuri , 5 lg  rase de zahar, 80 ml cafea  preparata, 1 lg de cacao.   Se freaca bine galbenusurile cu zahar pana ce isi dubleaza volumul si se pune pe abur pana ce se ingroasa... se pune crema de oua la racit, intre timp se bate frisca...se amesteca cu grija crema mascarpone in crema de oua si se adauga frisca rand pe rand...  dupa cum spuneam am facut doua prajituri in doua tavi de chec, am pus folie alimentara si am intins putina crema... am mai dizolvat cafeaua cu doua parti apa si am scufundat piscoturile rand pe rand... am asezat piscoturile peste crema si am impartit egal crema ramasa la ambele prajituri ...  am asezat si ultimul rand de piscoturi... se lasa la rece cateva ore (eu dupa o jumatate de ora nu am mai rezistat si am rasturnat pe o tava , ma gandeam ca nu se ia folia dar s-o luat perfect)... se pudreaza cu cacao...

...este foarte buna  ti se topeste in gura si crema i pufoasa... sa aveti pofta dulce!
  

Un comentariu: