joi, 20 octombrie 2011

Prajitura cu portocale



Dupa parerea mea  este cea mai aromata prajitura cu portocale ce am facut-o pana acum si cu siguranta voi mai face, dar am alta varianta in mintea mea :). Nu am sa lungesc foarte mult cu prezentarile,  fiinca nu prea am vreme, daca nu esti la calculatorul tau faci cea ce poti si cand poti  :(((( , am sa trec direct la reteta!!! 
 5 oua
 200 gr zahar
 coaja rasa de la o portocala
 100 gr unt/ margarina
 200 ml suc de portocale
 1 praf de copt
 200 gr faina
Glazura:
100 gr zahar pudra
 2 lg zeama de portocale
 Frecam galbenusurile cu jumatate din zahar pana ce albesc, apoi adaugam  untul moale si coaja de portocale, mixam bine apoi adaugam sucul de portocale. Amestecam praful de copt la faina cernuta si adaugam la compozitie, amestecam bine. Separat batem albusurile cu restul de zahar, spuma pana ce devine tare si adaugam la compozitia de galbenusuri. Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si coacem in cuptorul incalzit cca 45 min, faceti proba cu scobitoarea. Scoatem prajitura din cuptor si racim.
 
Deasupra   ungem cu glazura de zahar, facuta din zaharul pudra si zeama de portocale. 
 Portionati si serviti!!
 

7 comentarii:

  1. Yami1yami!.tot ce faci tu e delicios si musai trebuie incercat(degustat)salvez reteta si o voi face si eu.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi ploua in gura,arata tare bine.Portocalele imi plac muuult.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea sa incerc si eu.Chiar o prajitura cu portocale imi doream.Pup dulce fetele si mamuca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi inchipui cat de aromata si racoritoare e prajiturica asta.Trebuie incercata cat de curand...
    Pupici draga mea si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  5. ce arome ispititoare.. cu siguranta o voi incerca si eu! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. vai de capul meu ce fain arata.pare delicioasa,ce zic eu pare ca sigur e.nu dai de pomana???e sambata azi :D
    pupici

    RăspundețiȘtergere