luni, 9 aprilie 2012

Masa de Pasti -2012



Anul acesta am gatit foarte putin fata de alti ani, nici nu stiam ce meniu sa aleg, am fost doar noi, invitati nu am avut si de aceea am optat pentru un meniu simpu, avand in vedere ca am avut cateva torturi de facut, iar pe langa torturi am facut si cateva tavi de prajitura :).  Sotului nu-i prea place carnea de miel, de mancat il mananca, dar prefera sa nu fie, si este foarte usturator la buget :), iar carne de iepure?, anul acesta nu am avut de unde :), asadar,  satui fiind de carnea de pui si porc, am ales carnea de curcan.
Am vopsit cateva oua in nuante de rosu, violet si albastru, unele au iesit altele nu, nu e aceasi calitate vopseaua ca si pe vremuri, tin minte ca vopseam cu galus si ieseau oua perfecte, colorate.
Vreau sa va mai spun ca  din ouale  ramase voi face niste oua umplute cu pasta din pateu de  ficat de gasca, am sa postezsi aceasta reteta.
Asadar, meniul suna asa:



Drob din maruntaie de pui - reteta seamana cu cea de aici, doar cu mici modificari.






Salata de curcan in straturi






Supa de curcan cu taitei de casa - aici mentionez ca, taitei sunt facuti de mama mea, multumesc mamica draga!!!






Friptura de curcan cu sos de merisoare - din pacate inca nu am poze facute, dar am sa revin



Sarmale
 - dupa reteta de aici, sunt ultimele facute cu varza murata, pana la Craciun, de aceea pregatesc si de Pasti.



Cozonac cu fructe uscate
 - acesta a avut cea mai mare trecere si imi pare rau ca nu am facut mai mult :)






Prajitura Vieneza 2
 - o reteta delicioasa, pe care am facut-o si mamei mele, iar sora mea a gustat de la ea si m-a sunat imediat sa-mi spuna cat de delicioasa e si vrea  si ea :))))






Si asta este tot, simplu si delicios, suficienta  mancare pentru un batalion intreg, nu credeti ?!
Sper sa fie  pe placul vostru, adica pentru cei care vreti sa incercati :)
Am sa revin cu retetele, fiecare pe rand, pana atunci va doresc pofta mare si sarbatori fericite  in continuare!!!
HRISTOS A INVIAT!!!











9 comentarii:

  1. Draga mea ai avut un meniu frumos. Te pup si iti doresc in continuare sarbatori fericite si astept cu nerabdare retetele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Meniu delicios!Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos meniu!!! Adevarat ca a inviat!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori fericite! Frumos meniu! Pupici!
    Tare frumos cozonacul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un meniu cu adevarat de sarbatoare! Ma bucur ca ai avut un Paste linistit in familie!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Minden jól néz ki, de annak a sütinek a receptjét én is elkérném, pedig nem is kóstoltam:-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos si savuros.Am avut si noi anul acesta ceva sănătos din carne de pui.O zi minunata si Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere