marți, 24 aprilie 2012

Mancare evreiasca - Salata de oua



Bunicul meu pregatea aceasta salata, nu stiu cat este de evreiasca, dar el asa spunea, adica  a cunoscut evrei care pregateau aceasta salata, poate si de aici denumirea. Este foarte usor de pregatit, cu ingrediente foarte putine, dar este foarte buna. 

Ingrediente pentru 4 persoane:

8 oua fierte
8 fire de ceapa verde
6-8 linguri ulei de masline
sare, piper


Ouale fierte se taie marunt sau se zdrobesc cu furculita, taiem marunt ceapa. Amestecam ouale cu ceapa, turnam uleiul de masline, condimentam cu sare si piper, amestecam bine si servim.
Asta este tot! Pofta mare!
















11 comentarii:

  1. Sotul meu este mare amator de salata din aceasta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta sigur imi place,adica tot ce e cu oouuaaaa!:).pup.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place mult salata de oua! si tare frumos arata a ta! pup

    RăspundețiȘtergere
  4. o combinatie ce imi place foarte mult!!Plus are si efect cromatic reusit!!Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu fac ceva asemanator ,este tare buna.Pup !

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi aduce aminte de copilarie aceasta salata, este simpla si foarte buna! Multumesc pentru aprecieri fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  7. intradevar este o reteta evreiasca.bunica mea o facea foarte des.
    delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  8. o facea si mama,e f buna mai ales de Paste cand sant foarte multe oua,si e si ceapa verde.

    RăspundețiȘtergere