miercuri, 4 aprilie 2012

Briose cu lamaie si mac



Un dulce de post, care astepta sa fie postat, sunt incredibil de bune, foarte aromate si pufoase. Este ultima reteta de post pe care o postez, deocamdata. :)


Ingrediente pentru 16 bucati:

100 gr margarina
1 lingura miere ( energizant, inlocuitor de miere )
150 gr zahar
5 linguri ulei
zeama de la o lamaie
coaja de la o lamaie
 1 lingura mac
200 ml apa minerala / apa
250 gr faina
1 praf de copt
Mixam margarina  cu mierea, uleiul si zaharul, pana ce se face spuma. Adaugam zeama de la lamaie, coaja de lamaie si apa minerala, amestecam usor. Apoi adaugam faina amestecata cu praful de copt si macul.
Formele le tapetam cu hartie de briose si adaugam din compozitia cu o lingurita. Formele se aseaza intr-o tava si se coc in cuptorul incalzit, pana ce cresc si devin, usor maroni.
















Pofta dulce!!!!


10 comentarii:

  1. ultima poza cu pufosenia, m-a dat gata....si eu vreau!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt super bune.Ingredientele imi plac foarte mult.Pupici la fetele dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase!
    Te invit sa participi la Giveway la mine pe blog!
    http://bucatepealese.blogspot.com/2012/03/giveway-de-paste.html

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. o combinatie noua pentru mine,dar sunt sigura ca imi va placea!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase sunt briosele tale. si imi place ca sunt cu mac si lamaie. pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce deliciosenii ai aici!! Ma servesc si eu cu una!

    RăspundețiȘtergere
  7. combinatia mea preferata: lamaie cu mac :)

    RăspundețiȘtergere