joi, 28 iunie 2012

Pan Fried Potatoes - Provocarea Secreta


A sosit timpul sa postez  reteta pentru Provocarea Secreta a Amei, era cazul , nu ?! 
Pentru luna aceasta blogul desemnat a fost  a Andreei Alina, un blog tare delicios, nu stiam ce sa aleg dintre multe bunatati :)
Am ales aceasta garnitura  simpla dar delicioasa, marturisesc ca am pregatit  si Muschi a la Jamie ,de asemenea delicios :)



Ingrediente:


500 gr cartofi noi ( rosii am avut)
sare, piper
boia de ardei
rozmarin
ulei

Cartofii se  spala si se fierb  intregi in apa cu sare.
Se curata si   se condimenteaza cu sare, piper si rozmarin.
Eu am adaugat boiaua de ardei inainte sa iau cartofii de pe foc, ca sa nu fie amari.
Se incinge uleiul si se prajesc, inainte de ai da deoparte, se presara boia de ardei.
Se servesc imediat.
 Noi i-am servit alaturi de snitel pane de pui si o salata de sezon ( rosii, castraveti si ceapa ).






Pofta mare!!















5 comentarii: