luni, 17 martie 2014

Zucchini cu cartofi gratinati


Zilele trecute am cumparat un dovlecel zucchini, desi nu stiam ce am de gand cu el, dar inspiratia  vine intodeauna pe moment. Uneori stau si ma gandesc,  oare ce sa mai pregatesc  si sunt in pana de idei , iar uneori imi vine cate o idee, o clipire de moment, da asta am de gand sa fac azi si atunci  enumar meniul zilei, iar mofturosii mei imi spun , iar mancam ceva ,, experiment,,. Iar ,, experimentul,,  reuseste/ esueaza, pentru ca, greu ii mai multumesc.  Sper ca voi sa nu o patiti ca mine!!


Ingrediente:


  • 1 dovlecel zucchini ( 350 g )
  • 3 cartofi medii
  • sare
  • piper proaspat rasnit
  • 100 g smantana 20 % 
  • 2 oua
  • 100 g parmesan
  • 2 linguri ulei rapita
  • 4-5 frunze de busuioc

  • Cartofii se spala si se pun la fiert in apa clocotita cu sare timp de 10 minute. Intre timp spalam bine dovlecelul si il taiem felii de 2 mm grosime. Presaram putina sare  si ii punem deoparte.
  • Pregatim un vas  si il ungem cu  o lingura ulei de rapita.








  • Cartofii aproape fierti ii curatam de coaja si ii feliem.
  • Dovleceii ii scurgem de apa lasata si ii trecem sub un jet de apa. Se scurg de apa.
  • Asezam  dovlecelul cu cartofi in straturi, un dovlecel un cartof si tot asa.
  • II asezonam cu putin sare, piper proaspat rasnit si stropim cu restul de ulei. Introducem vasul la cuptor pentru 10 minute.








  • Intre timp batem ouale cu un praf de sare , daca e nevoie mai adaugam putin piper, apoi adaugam smantana.








  • Tocam busuiocul si adaugam la ouale batute.









  • Pe urma adaugam 50 g parmesan ras.








  • Scoatem vasul din cuptor si tornam compozitia.








  • Presaram restul de parmesan ras.








  • Introducem vasul inapoi, pana ce se gratineaza deasupra, cca 10 -15 minute.
  • Este absolut delicioasa si aromata de la busuioc!!  Pofta mare!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu