duminică, 26 august 2012

Tarta cu piersici si migdale - Provocarea Secreta


A venit vremea sa postez  reteta aleasa pentru Provocarea Secreta  a Amei, de pe acuma va spun ca a fost delicioasa, multumesc Ramona.



Ingrediente:


175 gr faina+ pentru framantat
85 gr unt rece
1 lingura zahar
 un praf de sare
2 galbenuse
2 linguri apa

100 gr zahar
140 gr unt moale
1 ou + 2 albusuri
100 gr migdale macinate
50 gr faina
4 piersici
gem de prune (optional)
zahar pudra

Am facut putine modificari asupra retetei, atat la ingrediente cat si la modul de preparare.
Aluatul l-am pregatit in felul urmator, am amestecat faina cu un praf de sare si zaharul, apoi am adaugat untul rece si am framantat cu mana un aluat sfaramicios.
Pe urma,  am adaugat un galbenus si o lingura de apa si am framantat cu mana, apoi celalalt galbenus si o lingura de apa.
Aluatul obtinut, l-am tinut la rece pana ce am pregatit umplutura.






Am batut oul cu albusurile si zaharul , spuma.
Apoi am adaugat untul moale si am amestecat energic.
Pe urma ama adaugat migdalele macinate si faina.






Am scos aluatul de la rece, am intins si am asezat intr-o forma de tarta dreptunghiulara, cu hartie de copt.
Deasupra am mai asezat  o hartie de copt si am pus boabe de fasole.
Am copt aluatul cca 10 min, apoi am scos din cuptor.
L-am uns cu gem de prune ( la Ramona nu era mentionat) si am turnat umplutura.
Deasupra am asezat  piersicile taiate felii subtiri, apoi am introdus la cuptor pentru inca 20 - 30 minute.
Deasupra s-a colorat usor auriu, de acolo am stiut ca este gata tarta.






Dupa racire am pudrat cu zahar si am savurat cu maaare placere. Delicioasa!!!!











11 comentarii:

  1. Foarte, foarte buna, am facut si eu genul asta.
    Sa ai dupa amiaza faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Juj, irtó jól néz ki! Csábítás a javából:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi place cum arata! dar deocamdata trebuie sa-mi pun pofta in cui, ca n-am cuptor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ismét finom gyümölcsös sütit készítettél:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine de tot arata si nu vreau sa ma gandesc cat e de buna! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. mmm :D foarte bun si frumos, pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. yammy,yammy....arata nemaipomenit de bine:)!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoasa ti-a iesit!!! Vreau si eu o bucata..
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Mã bucur ca ti-a plãcut! te pup si te astept cu drag la mine:)

    RăspundețiȘtergere