vineri, 24 august 2012

Ardei copt la congelator


Anul trecut nu am pus deloc ardei copt la congelator, iar anul acesta am recuperat intr-un fel, mi-au iesit cateva pungi :)
Cu siguranta  nu se compara cu cele proaspete, dar sunt din gradina, sunt eco si sunt minunate :)
Pentru cele necesare, aveti nevoie de ardei, eu am folosit grasi de toate culorile, la fel de buni sunt si kapia, si de pungi.
Ardei se spala si se coc pe plita, sau in cuptor, eu prefer deasupra aragazului pe plita, sau chiar pe gratar , afara.
Acuma, sunt persoane care presara putina sare, dupa coacere, fiindca se ia pielita mai usor, dar eu prefer sa nu o fac.







Eu de obicei, lasa sa se racoreasca putin , apoi curat si pastrez zeama lasata de ardei.






Asez in pungi si torn zeama lasata, apoi congelez.
Asta este tot, in curand am sa postez si salata de ardei copt, pana atunci sa aveti spor!!! :)


3 comentarii:

  1. Ai o leapsa pe blogul meu! Te invit sa o ridici , daca iti face placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu pun curatai de cotoare si seminte,incap mai multi in congelator.Sunt o bunatate iarna.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. incercati gogosari copti cu sare dupa gust ulei ,otet din miere si mere de la apicola;pisati cativa catei de usturoi si ii puneti in salata si o lasati macar 1 ora . la aceasta reteta merg si ardeii grasi sau capia . eu pun de peste 25 ani ardei copti la congelator la fel si vinete si fasole pastaisi fructe de tot felul ; chiar si pepene galben .sunt f. bune pentru compoturi ,prajituri sau chec. atentie ardeii sau gogosarii copti curatati de pielita cotoare si seminte si puse in pungi lipite cu scotci

    RăspundețiȘtergere