miercuri, 15 august 2012

Dovlecei cu branza pane


Nu stiu cat va plac dovlecei , dar noua ne plac foarte mult, in special sotului, tot a treia zi ii fac pane.
Dar de data aceasta am schimbat putin si am adaugat branza de oi, foarte buna si aceasta varianta.


Ingrediente:


1 dovlecel mare
2 oua
2-3 linguri apa minerala
50 gr faina alba
50 gr branza de oi
sare, piper negru
boia de ardei dulce
1 lingura frunze de patrunjel tocat
ulei

Dovlecelul se curata si se taie rondele de 2-3 mm grosime ( se poate taia si mai gros ).
Ouale se bat cu apa minerala si un praf de sare.
Adaugam faina, apoi branza rasa si patrunjelul tocat.
Dovlecei se condimenteaza cu sare , piper si boia de ardei.
Intr-o tigaie se incinge uleiul.
Dovlecei se trec prin compozitia de oua, si se prajesc in uleiul incins, pana ce devin aurii.
Se scot pe un servet de hartie , pentru a absoarbe surplusul de ulei.
Se servesc calzi sau reci, alaturi de o salata de sezon.






Pofta mare!!!











10 comentarii:

  1. Minunati trebuie sa fie, si noua na plac devleceii, eu as manca in fiecare zi :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Poliana , pentru noi sunt grozavi!! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu ador dovleceii pane, dar n-am apucat sa fac inca anul acesta1 ar fi cazul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adnia, anul acesta doar dovlecei si vinete am mancat :))), nu am mancat in viata mea atata, cat am mancat anul acesta! Pupici!

      Ștergere
  4. Sajttal még nem készítettem, de ki kell próbálnom, mert másként szeretem:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu branza nu m-am gandit sa-i combin , dar sigur sunt deliciosi !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa ce am gustat ciupercutele pane,care au fost grozave, sigur voi prepara si dovlecutii astia !:)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere