marți, 10 mai 2011

Cartofi cu ceapa verde

Am facut aceasta garnitura langa friptura de pui la tigaie, a mers de minune, a inceput sezonul verdeturilor am zis sa profitam, de vitaminele ce ne ofera... este o garnitura foarte usor de pregatit, aveti nevoie de:
1 kg de cartofi fierti
ulei
3-4 fire de ceapa verde
sare, piper
Curatam cartofii  de coaja, i taiem rondele, curatam si ceapa , taiem rondele tot cu verdeata... intr-o cratita punem ulei cat consideram,  adaugam cartofii, lasam putin la prajit, condimentam  apoi adaugam ceapa, mai lasam putin si servim la fripturica...
 POFTA BUNA!

8 comentarii:

  1. Mama mea facea cartofii asa, dar de cind am plecat uitasem de ei... Arata foarte bine, iar cu ceapa verde... hmmm... as minca si acum, chiar daca e devreme...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu fac asa ceva si-mi plac la nebunie. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ador cartofii facuti astfel.Am facut deja cu cartofi noi si ceapa verde.Fiica-mea ar putea minca zilnic cartofi :D

    RăspundețiȘtergere
  4. intr-adevar sunt foarte buni, am sa fac si cu cartofi noi dar din gradina de la mine, ce sunt pe piata nu sunt asa de buni...pupici Maya!

    RăspundețiȘtergere
  5. v-as da cu cea mai mare placere Violeta, sa va sting pofta! ;)... pot sa va spun pe nume? ...

    RăspundețiȘtergere