sâmbătă, 20 aprilie 2013

Prajitura cu morcovi, scortisoara si frisca - Bucatar Curajos


O noua luna, o noua provocare Bucatar Curajos, luna aceasta reteta  de dulce a revenit Corinei si anume  prajitura cu morcovi. Corina iti multumesc pentru alegerea facuta, a fost mai mult decat delicioasssaa!!!
Am ales sa combin cu frisca, imi ramasese cca 200 ml  si mi-am adus aminte de checul la metru pe care-l pregatea mama, :) ...  eu zic ca  am reusit sa-mi conving familia  si a fost foarte apreciat.


Ingrediente:



  • 3 morcovi
  • 3 oua
  • 4 linguri bune de faina
  • 100 ml ulei
  • 1 praf de copt ( 10 g )
  • 2-3 linguri de zahar
  • o lingurita scortisoara macinata
  • o bucatica de unt pentru tava
  • 200 ml frisca
  • cateva visine
  • cacao ( pentru pudrat )

  •  Curatam morcovii si ii dam pe razatoare , ochiul mic. 
  • Se bat ouale cu zaharul cateva minute pana ce devin cremoase si apoi adaugam uleiul si morcovii rasi, se amesteca foarte bine.






  • Amestecam ingredientele uscate, faina, praful de copt si scortisoara, apoi adaugam la ouale batute.






  • Incorporam   bine ingredientele uscate, apoi turnam totul intr-o tava de chec unsa cu unt.






  • Dam tava in cuptorul incins ( 160 grade ) si coacem   cca 30 minute, pana ce trece testu scobitorii.
  • Dupa coacere se scoate  tava si se lasa la racit, apoi se scoate din tava.
  • Se felieaza in felii potrivite si se lipesc intre ele cu frisca. Se pastreaza 2-3 linguri de frisca pentru ornat, alaturi de visine si cacao in  cazul meu :).
  • La servire feliati pe diagonala si vor rezulta feliile din imagini.













Pofta dulce!!!





















2 comentarii: