joi, 10 mai 2012

Piure de spanac



Dragi  mei, nu prea mai am vreme de gatit, fiindca am inceput serviciul :((((( si ca sa nu raman  pe dinafara de la Provocarea Dulce Romanie gazduita  de Andreea -Elena C., m-am gandit sa pregatesc ceva rapid,  si ceva buunn!!!
Luna aceasta vedeta este spanacul, si cum este  plina piata, nu ezit sa cumpar si asta tot mereu :)



Ingrediente:

1 kg spanac
2 catei de usturoi
20 gr unt
100 ml smantana 25 %
sare, piper


Spanacul se curata si se spala in mai multe ape, apoi se pune la fiert in apa cu sare. Se lasa cca 5 min, apoi se scurge de apa si se pune in blender. Adaugam usturoiul pisat, untul si  lasam ca blenderul sa-si faca treaba. Spre final adaugam  smantana  si condimentam cu sare si piper dupa gust.
 Asta este tot, servim cu ochiuri condimentate  ( eu prefer mai facute ) sau alaturi de o fripturica, aici recomand mielul, merge de minune cu spanacul.








6 comentarii: