luni, 3 februarie 2014

Chec aromat cu migdale si ciocolata




Dragii mei, este cel mai bun si aromat chec pe care l-am mancat vreodata si spun asta pentru ca am savurat fel si fel de checuri, mie mi-a placut la nebunie. Iar de la voi dragii mei, cei care intrati in mica mea bucatarie si incercati retetele mele, astept parerile voastre sincere. :)


Ingrediente:

  • 5 oua
  • 180 g zahar
  • 1 varf de cutit sare
  • 1 varf de cutit scortisoara
  • 1/2 pastaie vanilie
  • coaja rasa de la o lamaie
  • 50 g unt/ margarina
  • 100 g ciocolata razuita
  • 100 g migdale macinate
  • 100 g faina 

 Pentru decor: 1


  • 100 g ciocolata cu lapte
  • 1 lingura ulei
  • 50 g fulgi migdale

  • unt si 1 -2 linguri de pesmet pentru tava

  • In primul rand incalziti cuptorul la 190 grade C, apoi tapetati o forma de chec cu unt si presarati pesmetul.
  • Mixati galbenusurile cu jumatate din cantitatea de zahar si adaugati untul topit si racit.








  • Adaugati  aromele ( scortisoara, vanilia si coaja rasa de la lamaie), apoi adaugati migdalele, ciocolata rasa  si faina.






  • Mixati albusurile spuma cu un praf de sare, apoi adaugati treptat restul de zahar si mixati pana ce obtineti o bezea tare.
  • Incorporati bezeaua in compozitia de galbenus cu miscari lente, pe urma turnati compozitia obtinuta in tava de chec.





  • Coaceti timp de 40-50 minute.
  • Se scoate checul si se lasa la racit
  • Topiti ciocolata cu o lingura de ulei si turnati peste chec si nivelati uniform.
  • Presarati fulgi de migdale.







Enjoy!!!
















Un comentariu: