duminică, 14 aprilie 2013

Aripioare crocante cu mustar si ierburi aromatice


Exact partea puiului pe care nu o agreez , iar motivul simplu, are multa piele!! Darrr,  facand aceste aripioare mi-am schimbat parerea, sunt crocante si fragede in acelas timp, dragilor sunt minunate!!!



Ingrediente pentru 4 persoane:


  • 1 kg aripioare de pui
  • 2 linguri bune de mustar Dijon 
  • 2 linguri ulei masline
  • sare, piper proaspat macinat
  • boia de ardei dulce
  • oregano, cimbru, maghiran  ( uscat)

Simplu  si usor de pregatit!!!

  • Curatam bine de tot aripioarele, de eventualele pene ramase si se spala foarte bine, apoi se sterg de excesul de apa.
  • Amestecam uleiul cu mustarul  si adaugam peste aripioare.








  •  Trecem toate aripioarele prin mustar si condimentam cu sare, piper , boia de ardei dulce si ierburile uscate. 
  • Asezam aripioarele intr-un vas termorezistent, turnam foarte putina apa cca 30-40 ml si acoperim cu un staniol. 






  • Dam totul la cuptor pentru 20 minute. Cuptorul sa fie incins la 180 grade . Apoi descoperim de staniol si lasam inca 10 minute pentru a se rumenii . 
  • Serviti alaturi de garnitura  si salata dorita! Pofta mare!!!








4 comentarii:

  1. stiu..sunt de-a dreptul fantastice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm... cat de mult imi plac aripioarele...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aripioarele astea ar fi perfecte pentru sotul meu, el este fan!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu aceeasi problema cu aripioarele de pui.Deci o sa incerc cu siguranta reteta ta!

    RăspundețiȘtergere