marți, 22 ianuarie 2013

A 2 -a zi de dieta


 La micul dejun am avut ca de obicei ora 8:00  : un iaurt light ( 200 g),  2-3 linguri cereale Fitness, 1 banana.
Pranzul 13:00 :     Taitei cu varza







Ingrediente:

  • 1 varza mica 500 g
  • 40 g paste( eu am avut tip frunzulite) (uscate)
  • cimbru, marar
  • sare, piper negru
  • 1-2 linguri ulei de masline ( 20 ml)

  • Am taiat varza grob si l-am sarat putin, apoi am turnat putina apa si am lasat pe foc mic pana ce a scazut.
  • In timpul fierberii am adaugat marar si cimbru. 
  • Intre timp am fiert pastele  dupa instructiuni, apoi am scurs de apa si le-am trecut sub un jet de apa rece.
  • Dupa ce a scazut varza de apa,  am adaugat uleiul de masline si am presarat piper proaspat rasnit (eu o prefer cat mai picanta, asta ajuta la arderea grasimilor)
  • Am adaugat pastele, apoi am servit. Se poate servi cald cat si rece.
  • Mentionez ca am inlocuit pastele cu painea, in ziua aceea nu am mai mancat paine deloc.

Cina 18:00 :   am servit o salata de telina cu mere. 100 gr telina rasa, 2 mere rase, zeama de la o lamaie.

Intre mese am baut multa apa si am mancat  1 portocala.
Dimineata am facut 30 minute  gimnastica. Momentan sunt inca acasa , deci mi -am permis, de obicei fac seara dupa ora 18:00 :)
Totul e sa nu mancati pe saturate, si d-nelor faceti cat mai multa miscare. Dupa parerea mea conteaza cel mai mult!!!! Bafta multa si nu va infometati!!! 

 Sfat : Cel mai important  consultati un medic nutritionist, inainte de a  incepe o dieta, asta in caz ca , credeti ca nu puteti rezista unei diete, el  va indruma cu siguranta!!




3 comentarii: