sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Fursecuri cu menta






Dragii mei vin cu o reteta de fursecuri  absolut delicioase , vi le recomand cu mare placere.  Sunt moi, parfumate cu menta si minunate in acelas timp, garantat nu va saturati de ele :))



 Ingrediente:


  • 150 ml sirop din : 100 gr zahar  si restul apa
  • 2 oua
  • 100 ml ulei
  • 250-300 g faina alba
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1-2 lingurita esenta de menta Dr Oetker ( in functie de cat de mentolate doriti sa fie )
  • sare


  • In primul rand fierbeti un sirop din, 100 gr zahar si completati cu apa pana ce iasa 150 ml de sirop si lasati sa se raceasca.
  • Mixati ouale cu un praf de sare, apoi turnati   uleiul cate putin  si mixati in continuare. 
  • Dupa ce ati turnat uleiul observati ca se ingroasa putin, apoi  adaugati siropul racit.
  • Adaugati esenta de menta in functie de cat doriti sa fie de mentolat ( eu am adaugat o lingurita , mi sa parut suficienta).
  • Spre final adaugam faina amestecata cu praful de copt, asa incat sa rezulte o compoziti mai moale.  ( nu foarte curgatoare )
  • Se pune compozitia  intr-un pos,  ( cu duiul pe care il doriti si care il aveti) si se spriteaza intr-o tava cu hartie de copt
  • Se coace in cuptorul incalzit cca 7-10 minute, nu mai mult, se fac foarte repede. Se dezlipesc cu mare grija , sunt foarte moi.
  • Eu am copt la 180 grade, pe treapta din mijloc a cuptorului.
Tipsuri: Se pot glazura cu menta sau ciocolata, sau pudra cu zahar. Sunt minunate langa o cana de ceai.



















5 comentarii: