luni, 23 aprilie 2012

Cartofi frantuzesti cu carnati de casa



Inca o sugestie de a folosi ouale ramasa, reteta simpla o gasiti si aici, de data aceasta am adaugat carnati de casa afumati, delicioasa si aceasta varianta.



Ingrediente:

700 gr cartofi fierti
4 oua fierte
2- 3 linguri ulei
100 gr cascaval
300 gr smantana
sare, piper



Cartofi  fierti se curata de coaja, se taie rondele sau cuburi,  ( dupa preferinta), ouala se  curata si ele de coaja si se taie  rondele.
Se unge un vas termorezistent cu ulei, se aseaza jumatate din cantitatea de cartofi, ouale taiate, se condimenteaza cu sare si piper, adaugam carnatul taiat rondele, jumatate din cantitatea de smantana si jumatate  din cantitatea  de cascaval.







Apoi asezam cealalta jumatate de cartofi, condimentam si adaugam restul de smantana si cascavalul ras.







Introducem totul in cuptorul incalzit si lasam 30 min.
Pofta mare!!















17 comentarii:

  1. vin la masa... mai ai si pentru mine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vin si eu la masa, daca nu fierb dupa amiaza oua si cartofi si fac si eu salata mea orientala-orientata... hi, hi... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult imi plac cartofii frantuzesti!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am venit fugauta.Mai ai si pentru mine o portie?Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mica mea prefera ceva branzeuri deasupra,ii plac enorm!Pupici si somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Myaaamyy ce pofta mi-ai facuuut!Arata tare delicios!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite ceva ce n-am facut niciodata! Nu stiu de ce.. dar uit mereu de retata asta :) care arata si cred ca-i foarte buna!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere