luni, 30 iunie 2014

Prajitura cu nuca de cocos si crema de vanilie





Ca in fiecare luna, dupa cum v-am obisnuit, vin cu o noua reteta de provocare secreta, iar luna aceasta blogul de pe care am imprumutat si incercat reteta este  Arome in bucatarie .
De foarte multa vreme am vrut sa postez aceasta reteta, dar nici eu nu stiu din care motiv nu am reusit.   Am adaptat-o putin dupa reteta mea, adica am facut modificari si am facut o cantitate mai mare. Asadar, ca prin urmare, rezultatul, unul delicios!!!


Multumesc Lacramioara Mihaela pentru reteta!

Ingrediente:


Blat:


  • 8 albusuri
  • 300 g zahar
  • 250 g nuca de cocos
  • 2 linguri faina
  • un praf de sare

Crema de vanilie:

  • 8 galbenusuri
  • 8 linguri zahar
  • esenta vanilie
  • 500 ml lapte
  • 4 linguri amidon alimentar ( faina)
  • 200 gr unt

  • 150 g ciocolata razuita
  • 250 ml frisca lichida
  • 1-2 linguri zahar pudra

  • Punem laptele la infierbantat ( fiert inainte ), pe urma mixam galbenusurile cu zaharul si esenta de vanilie. Pe urma adaugam amidonul si apoi turnam laptele fierbinte in fir subtire, amestecand in continuare cu un tel. Se pune crema pe foc si se lasa pana ce se ingroasa, amestacand in tot acest timp. Cand s-a ingrosat adaugam untul si amestecam pana ce se topeste. La  urma asezam o folie alimentara pentru a opri formarea pojghitei si se lasa la racit.





  • Se bat albusurile cu un praf de sare, apoi adugam zaharul treptat  si batem spuma in continuare pana ce obtinem o bezea tare.






  • Pe urma adaugam nuca de cocos si incorporam cu miscari lente sa nu se lase bezeaua.





  • Spre final adaugam cele doua linguri de faina. Compozitia o turnam intr-o tava  tapetata cu hartie de copt ( 24/ 36), eu am copt prajitura intr-o forma rotunda cu diametrul 32, si coacem la temperatura 180 grade C pana ce devine usor rozaliu deasupra, incercati cu o scobitoare.
  • Scoateti blatul din cuptor si presarati 100 g ciocolata razuita , cat ii cald blatul, ca sa se topeasca ciocolata.
  • Lasati sa se raceasca, pe urma turnati crema de vanilie si nivelati. Deasupra cremei presarati 50 g ciocolata razuita.





  • Pe urma bateti frisca lichida cu 1 sau 2 linguri de zahar pudra pana ce obtineti o frisca  cu o consistenta potrivita, apoi nivelati deasupra prajiturii.
  • Deasupra se poate rade ciocolata, sau pudra cu cacao, sau presara nuca de cocos.

Enjoy!!













4 comentarii:

  1. arata tare bine, imi place mult nuca de cocos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul: (augustaibramhim11@gmail.com)
    APPLICATION DATA
     
    1) Numele complet:
    2) Țara:
    3) Adresa:
    4) Stat:
    5) Sex:
    6) Starea civilă:
    7) Ocupatia:
    8) Numărul de telefon:
    9) Poziția curentă în locul de muncă:
    10) Venit lunar:
    11) Suma creditului necesare:
    12) Durata creditului:
    13) Scopul creditului:
    14) Religia:
    15) V-ați aplicat înainte de:
    16) Data nașterii:
    Mulțumiri,

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere