duminică, 23 februarie 2014

Somon inabusit


Luna aceasta gazda Provocarii Secrete este Paula iar blogul alocat  al Lacramioarei , careia i-am rasfoit pentru prima data blogul si am ales  o reteta  cu peste. De ce peste pentru ca nu am  inca pe blog o reteta cu peste, iar culmea este pentru ca consumam peste  si chiar ne place.



Ingrediente pentru o persoana:


  • 250 g somon
  • cateva rosii chery ( 5-6)
  • 1 ceapa  rosie mica taiata rondele (am folosit eu)
  • 1 lingura ulei de masline
  • 1-2 linguri de vin
  • 1 lingurita capere
  • sare, piper negru proaspat rasnit
  • zeama de lamaie

  • Pentru inceput, eu am avut o bucata de somon  exact de 250 g gata curatat, am pregatit un vas termorezistent si am asezat o hartie de copt.
  • Asezam bucata de peste, asezonam cu sare si piper negru proaspat rasnit, iar imprejur rosiile, rondele de ceapa rosie si capere.





  • Stropim cu o lingura ulei de masline, si zeama de lamaie, apoi turnam vinul.
  • Impachetati  totul , asa incat aburul sa nu iasa, introduceti vasul in cuptorul incalzit si lasati cca 10 minute. Dupa cele 10 minute eu am desfacut hartia si am lasat inca 2 minute, pentru cei care vor doar inabusit , desfaceti hartia doar in momentul servirii.
  • Serviti alaturi de cartofi natur sau legume sotate
Pofta mare!!







2 comentarii:

  1. Cat de bine arata! Somonul e pestele meu preferat si l-ai pregatit excelent! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu la pestele intreg ii pun si-un catel de usturoi si o ramurica de rozmarin in interiorul lui, iar deasupra cerculete de ceapa, felii de rosii, feliute de lamii, stropesc in abundanta cu vin alb si presar patrunjel marunt deasupra... O bunatate ! Mai ai o bucatica de peste, sau ai papat tot ??? Pupici !

    RăspundețiȘtergere