luni, 5 ianuarie 2015

Fursecuri fragede cu nuca





O noua Provocare Secreta a trecut, au trecut si sarbatorile, iar eu inca nu am avut vreme sa postez reteta, imi cer scuze doamnelor :). Luna Decembrie blogul desemnat a fost al Cristinei , iar eu am ales aceste minunte fursecuri cu nuca.


Ingrediente pentru 35-40 bucati:


  • 225 g unt
  • 250 g faina alba 000
  • 70 g zahar 
  • 160 g nuca macinata
  • un praf de sare
  • 30 g zahar vanilat
  • zahar pudra pentru pudrat 

  • Untul moale la temperatura camerei se freaca bine cu zaharul, zaharul vanilat si un praf de sare.







  • Apoi adaugam nuca macinata si amestecam.








  • Spre final adaugam faina  si amestecam pana ce obtinem un aluat destul de moale si lipicios.







  • Aluatul obtinut se infolieaza si se da la rece pentru o ora.








  • Dupa o ora se scoate aluatul, se rup bucatele si se dau forma unor bilute, de marimea chiftelutelor. Se aseaza pe tava si se coc in in cuptorul preincalzit la190 grade C timp de 30 minute.







  • Se scot din cuptor si se lasa la racit in tava timp de 5 minute, pe urma se trec prin zaharul pudra.







  • Sunt fragede si foarte bune. Multumim de reteta!!!








Enjoy!!!













3 comentarii: