vineri, 15 iulie 2011

Rulada de porc cu branza, parizian


Este un aperitiv foarte bun, atat cald cat si rece, si da bine pe un platou suedez cu de toate... 
 1/2 kg pulpa de porc
 sare, piper
 boia de ardei dulce
100 gr  branza de oaie / cas de oaie
 2 oua
 50 gr faina
 ulei

 Pulpa se curata, se feliaza bucati,nu foarte mari si se bat, se condimenteaza.  Asezam branza  si rulam, se prind cu o scobitoare, (procedam asa cu toate feliile de carne) pe urma se dau prin faina si ouale batute, se prajesc in uleiul incins ( aici nu mai am poze , pur si simplu am uitat sa mai fac )






Este un aperitiv bun si se pregateste foarte repede... Enjoy!!!!!!


14 comentarii:

  1. ingenioasa ideea! intr-adevar eficient ptr platourile cu aperitive!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce buna rulada asta,as manca si eu o feliuta macar,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foame la mine, foame mare.. si nici nu mai fac de mancare ca plec la mare.. Imi dai si mie o bucatica te rog? hmmm bun mai e!! te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand mai fac platou, nu va lipsi cu siguranta, Ophelia! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Flory, macar una , eu iti dau toata rulada! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  6. AAAaahhhhhha deci pleci la mare?! Concediu?! Distractie faina Antonina! Iti fac pachet? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ssigur ca-s gustoase...si dau bine pe platou!!As servi si eu cu mare placere o bucatica dar,sant sigura ca le-ati terminat.Sa va fie de bine!
    Pupici si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Licuta, draguta esti, te invit la masa. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ohoo, da Petronela le-am terminat repade, multumim. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca sunt foarte gustoase ruladele tale. Merita incercate! o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  11. GabY au fost asa de bune , ca au disparut ca prin minune! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  12. sigur gustoase si da,o prezentare frumoasa,as vrea si eu o feliuta mica,mica,pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu cea mai mare placere, Ina ! Pupici!

    RăspundețiȘtergere