vineri, 1 iulie 2011

Cartofi noi auriti cu rozmarin


Am  pregatit acum 2 saptamani acesti cartofi, bine intre timp am mai facut, dar acum am dat de poze, este o reteta foarte simpla si foarte buna, bunica mea facea asa auriti dar cu patrunjel... 
 1 kg de cartofi marunti noi 
100 ml ulei
 sare, piper
 rozmarin
 apa
 Spalam bine cartofii, cu ocazia asta se mai decojesc dar nu in totalitate, i fierbem in apa cu sare... cand sunt fierti se scurg de apa, intr-o tigaie sau o cratita se incinge uleiul  se adauga cartofii  ( nu se mai curata, au o pielita mai subtire se pot manca si asa)  se condimenteaza si se pun cateva ace de rozmarin, se lasa pana ce devin aurii , imi plac tare mult asa, sunt moi  inauntru si crocanti pe dinafara ... se servesc  langa diverse fripturi... POFTA BUNA!
 

8 comentarii:

  1. gata mi-e foame clar !! si musai vreau cartofi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce buni,preferatii nostrii,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si la noi sunt la "moda" cartofii datorita faptului ca fetita mea ii adoraE adevarat ca fierti si apoi prajiti capata o savoare aparte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cartofii atia nu i-as refuza nici daca as fi satula!
    Arata fantastic!Le simt aroma pîna aici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Teo si noua ne plac la nebunie. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maya si eu simt niste arome de la tine, suntem chit ;)... Pupici!

    RăspundețiȘtergere