marți, 3 mai 2011

Sos maioneza cu smantana


Am facut aceasta maioneza pentru oua umplute si m-am gandit sa va arat  varianta mea, cum fac sosul pentru oua umplute, n-o pot numi light fiindca este cu smantana  si va spun ca este foarte delicioasa...
Avem nevoie de:
1-2 galbenusuri de ou (depinde ce cantitate dotiti sa faceti)
1 lg mustar
ulei
200 ml smantana de 25 %
Eu de obicei nu mixez maioneza, o fac ,, frecata cu mana ,, cum se spune la noi, asa sunt sigura ca mu mi se taie... se freaca  galbenusul cu mustarul si putin ulei cu o lingura de lemn intr-o singura directie, daca schimbati riscati sa se taie maioneza si puneti ulei cate putin pe rand pana ce ganditi ca ajungeti la cantitatea dorita...spre final adaugati smantana putin cate putin sa incorporati in maioneza... cam asta este tot, se poate servi la oua umplute la fripturi la cartofi , etc,.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu