joi, 31 martie 2011

Mini tarte cu pere

 


 Am gasit prin camara  un borcan de compot cu pere ratacit si m-am gandit sa fac ceva ... mi-a venit in minte  o tarta pe care vroiam sa o fac demult... asa ca, m-am apucat de treaba ...pentru ingredientele de tarta am folosit:
3 galbenusuri
50 gr zahar
coaja de lamaie
125 gr unt
1 praf de copt 
300 gr faina
 pentru umplutura:
pere 
3 albusuri de ou
50 gr zahar
zahar pudra cu gust de vanilie
Am frecat bine galbenusurile cu zaharul si  coaja de lamaie... am topit untul, am adaugat la galbenusuri ...am adaugat si praful de copt cu faina... a rezultat un aluat pe care  am pus-o pe masa de lucru cu putina faina si am framantat putin...am rupt bucatele din aluat si am pus in forma de mini tarte...am taiat perele mai marunt si am pus in mijlocul tartei... am batut si albusurile cu zaharul...
... am pus pe fiecare tarta spuma de ou batut si deasupra cate o  feliuta de para...
...am introdus la cuptor pana ce  sa facut maroniu  deasupra, albusul de ou...
 
...am pudrat cu zahar si au rezultat niste tarte delicioase ...

4 comentarii: