marți, 6 septembrie 2011

Chiftelute cu sos de rosi si piure de cartof



Cred ca toata lumea stie de aceasta mancare, buna rau pe care eu o pregatesc  cand nu prea am chef de altceva si pentru fetele mele care adora aceasta mancare.  Reteta pentru piure de cartof o gasiti aici http://adelas-cakes.blogspot.com/2011/08/piure-de-cartofi.html   pentru chiftelute aici http://adelas-cakes.blogspot.com/2011/07/chiftelute.html iar pentru sosul de rosi  gasiti  aici http://adelas-cakes.blogspot.com/2011/09/sos-de-rosii-din-bulion.html .
 

18 comentarii:

  1. Exact la ele ma gandeam dupa sosul tau de ieri!Este o mancare buna si rapida!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, si eu o portie mare! ca n-am mai mancat demult!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bun! Pastreaza o portie si pentru mine ca tot n-am gatit nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare mult,o combinatie pe care n-as refuza-o nicicum!pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina oricand cu cea mai mare placere! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  6. cu mancarica asta impac toata lumea din familia mea :)) concluzie : o ador :))!!!Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmmm, mancarea preferata a familiei mele. O prezentare super! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela , inseamna ca avem aceleasi gusturi, adica familiile noaste cel putin la mancarica asta :)! Pupici!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nely dupa cum i spuneam si la Mihaela, avem aceleasi gusturi :))) Puup cu drag!

    RăspundețiȘtergere